Pyhä Raamattu   ⇦tai⇨   UFO Langenneet Enkelit

Raamatussa 1 Timoteukselle 4:1  "Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja"

Monet UFO-ilmiöihin perehtyneet ovat panneet merkille että lentävät lautaset (tai muut UFO objektit) näyttäisivät välillä uhmaavan luonnonlakeja. Ne näyttäisivät tulevan ja menevän meidän ulottuvuudessamme miten tykkäävät; joskus todisteita jälkeensä jättäen ja tutkissa näkyen, mutta toisina kertoina tuosta vain kadoten. Herääkin kysymys tulevatko ne olleenkaan edes muilta planeetoilta!

Moderni hiukkasfysiikka osoittaa että jokainen atomi ja molekyyli meidän materiaalisessa maailmassamme on 99.9% tyhjää.  Voisiko ollakin niin että me elämmekin jonkinlaisessa hologrammissa!  Pohditaanpa ”säieteoriaa” - Ehkäpä Teologit ja Tiedemiehet voivatkin olla yhtä mieltä tästä, nimittäin universumista jossa on 10 matemaattista ulottuvuutta ja joka on jatkuvasti läsnä.

Pian Maailmanhallitus tulee. Moni tulee huijatuksi. Elämme aikana joka on huijauksia täynnä. Rukoile viisautta! Rukoile suojaa huijauksia vastaan.
 

UFO ilmiöt ovat merkittävä osa huijausta. Evoluutioteoria on toinen. Jos Jumala on luonut elämää myös muille planeetoille  ... 
 ...  Niin ovatko ne myös syntisiä? Jos ne (tai vaikkapa enkelit) eivät saarnaa pelastusta Kristuksen Ristinuhrin kautta, niin olkoot he kirottuja!

Gal 1:8  "Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. "



Pyhä Raamattu
UFO Langenneet Enkelit
Ensimmäinen Mooseksen (Gen.) 1:27  "Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät."
⇦tai⇨
"Me loimme teidät; olemme teidän vanhempia veljiänne. Me istutimme elämän maapallolle kauan sitten. Katsokaa kuinka evoluutio on tehnyt teistä parempia."
Evankeliumi Luukkaan mukaan (Luk.) 4:8b  "Jeesus vastasi... "Kirjoitettu on: 'Sinun pitää kumartaman Herraa, sinun Jumalaasi, ja häntä ainoata palveleman'."
⇦tai⇨
"Me johdatamme teidät korkeampiin totuuksiin. Nuo takapajuiset uskovat estävät teidän todellista potentiaalianne maailmankaikkeudessamme!"
Gen 3:5b [käärme sanoi] 
"...te tulette olemaan kuin jumalia."
⇦tai⇨
UFOt, Langenneet Enkelit opettavat: 
"Teistä tulee kuin jumalia."
ITim 6:20b  "... talleta se, mikä sinulle on uskottu, ja vältä tiedon nimellä kulkevan valhetiedon epäpyhiä ja tyhjiä puheita ja vastaväitteitä."
⇦tai⇨
"Luota 'tieteeseen'; luota meihin. Usko että tulemme jostain kaukaa avaruudesta; älä usko että tulemmekin itseasiassa hyvin läheltä toisesta ulottuvuudesta."
Col 1:16  "Sillä hänessä [Jeesukselta Kristukselta] luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen."
⇦tai⇨
"Jeesus oli toki mahtava profeetta ja hieno opettaja, mutta ei kuitenkaan lihaksi tullut Jumala; itseasiassa, hän oli avaruusolento, evoluutioltaan täydellinen! Teistäkin voi tulla samanlaisia taivaskelpoisia ihan omin voimin, kunhan seuraatte meitä."


Sananlaskujen (Pro) 1:7  "Herran pelko on tiedon alku; hullut pitävät halpana viisauden ja kurin."

Pro 3:19  "Herra on viisaudella perustanut maan, taivaat taidolla vahvistanut."

Vanhan Testamentin aikoina Saatana ja hänen langenneet enkelinsä tulivat muinaisten ihmisten luo palvottavina epäjumalina. Nyt näemme heidän ”tulevan Maahan” meidän ”vanhempina avaruusveljinämme”; tarkoituksenaan johdattaa meidät pois Jumalan ja todellisen Raamatun opetuksen luota. Monet tulevat eksytetyiksi. Moni lankeaa polvilleen heidän edessään alistuen vapaaehtoisesti heidän ”riivajien oppeihinsa” joita he opettavat.

2Th 2:9-11  "Tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen."

2Ti 3:1-4  "Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia."

UFO-huijaus osuu suoraan siihen mihinkä nykyaikainen ihminen haluaakin uskoa sen sijaan että uskoisi Raamatun Jumalaan.

Kirje heprealaisille (Heb) 13:2  "Älkää unhottako vieraanvaraisuutta; sillä sitä osoittamalla muutamat ovat tietämättään saaneet pitää enkeleitä vierainaan."


Kristittyjen Evankeliumisanoma

Significant SETI Nothingness 

 
"Pyhä Raamattu tai UFO Langenneet Enkelit"
<http://www.creationism.org/finnish/UFOsOrBible_fi.htm>

Pääsivu:  Suomi
www.creationism.org